Dijital Reklam Türleri
-
Dijital Reklam Türleri
Dijital Açık Hava Reklamları
Milyonlarca insan her gün farklı amaçlar ile dışarıda vakit geçirirken, markaların amaçlarından biri kitlelerini sokaklarda, caddelerde, meydanlarda da yakalamak. Tarihin…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Akıllı TV Reklamları
Nedir? – Teknolojik gelişmeler ve ilerleme sadece bilgisayar ekranlarında gerçekleşmiyor. TV ekranları da büyük bir hızla gelişmeye devam ediyor. Eskiden…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Display (Görsel Reklamlar)
Nedir? – Online platformlar üzerinde kullanıcıların karşısına bir banner ile çıkmanızı sağlayan görüntülü reklamlardır. Neden önemlidir? – Online dünyanın yarattığı…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Video Reklamları
Nedir? – Ürünlerinizin/hizmetlerinizin web siteleri, uygulamalar ve sosyal medyada, özellikle de video sitelerinde video formatında müşterilerinizle buluşmasıdır.Neden önemlidir? – Video…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Audio (İşitsel) Reklamlar
Nedir? – Ürünlerin/hizmetlerin podcast, radyo ve çeşitli müzik servisleri üzerinden sesli bir şekilde tanıtılmasıdır. Spotify, Triton, AdsWizz ve TargetSpot gibi…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Arama Motoru Reklamları
Nedir? – Google, Yandex, Yahoo, Bing gibi arama motorlarındaki arama sonuç listesindeen üstteki 3 sonuçtur. Bu sonuçların solunda “Reklam” ifadesi…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Sosyal Medya Reklamları
Nedir? – Sosyal medya platformları üzerinde (Facebook, Instagram, Twitter vb.) gerçekleştirilen ürün/hizmet tanıtım faaliyetleridir.Neden önemlidir? – Dünya nüfusunun yüzde %49’u…
Devamını Oku » -
Dijital Reklam Türleri
Native Reklamlar
Nedir? – Online içerikler, etkileme gücünü kanıtladıkça markalar zengin ve orijinal içeriklere daha fazla önem veriyor. Bu durum birçok alanda…
Devamını Oku »
KVKK - GDPR
-
KVKK - GDPR
KVKK (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu)
KVKK (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) İnsanların, hızla büyüyen ve gelişen dijital dünyaya adapte olması, bu dünyada yaşanan gelişmelere bağlı olarak hızlanıyor. Özellikle sosyal medyaya karşı olan ilgi ve bu platformlarda geçirilen süreler, platformların elde ettikleri güç, bu sürecin en büyük göstergelerinden biri. Bununla birlikte platformlara karşı olan yoğun ilgiye ve talebe rağmen hala ücretsiz ve hızlı bir şekilde platformlara üye olunabiliyor ve faydalanabiliyor. Hatta her platform kullanıcılarına daha iyi hizmet vermeye ve en iyi kullanıcı…
Devamını Oku »