• Nedir? – Ürünlerin/hizmetlerin podcast, radyo ve çeşitli müzik servisleri üzerinden sesli bir şekilde tanıtılmasıdır. Spotify, Triton, AdsWizz ve TargetSpot gibi platformlar sayesinde önem kazanmıştır.
  • Neden önemlidir? Bir marka hedef kitlesiyle buluşabileceği her platformda her alanda aktif bir şekilde yer almalıdır. Teknolojiyle reklamın buluşmasında ilk örneklerden biri olan sesli reklam bugün, tekrar önem kazanmış tekrar etki gücünü arttırmış durumda. Dijital dünyanın olmayan fırsatı ortaya çıkartma, yok olmakta olan bir fırsatı tekrar canlandırma gücüne şahitlik ettiğimiz bir durum. We Are Social 2019 raporuna göre internet kullanıcıları, bir gününün 1 saat 26 dakikasını müzik servisi veren platformlarda geçiriyor. Bu kullanıcıların %70’i bu platformlarda müzik, %47si radyo, %41’i ise podcast dinliyor. Özellikle de ürününüzle/hizmetlerinizle ilgili konularda yapılan podcast serileri gibi içeriklerde, markanızın kendi sesini müşterilerine duyurmasının pazarlama hedeflerinize ulaşmanıza olumlu etkisi olacaktır.
  • Başarı nasıl ölçülür?
    • Dinleme sayısı (dinlemeye başlama)
    • Spotun tamamının dinlenmesi oranı
    • Tıklama oranı
    • Erişim ve sıklık
    • Etkileşim (durdurma, yeniden başlatma, ileri-geri alma vb.)
    • Dinleyici sayısı

Tavsiye Edilen Yazılar

Henüz yorum yapılmamış, sesinizi aşağıya ekleyin!


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir