Milyonlarca insan her gün farklı amaçlar ile dışarıda vakit geçirirken, markaların amaçlarından biri kitlelerini sokaklarda, caddelerde, meydanlarda da yakalamak.

Tarihin ilk basılı reklamı 1480 yılında rahipler için yazıklan bir kitabın, kilise duvarına asılarak tanıtılması olarak kabul edilir. Görüldüğü üzere açık hava reklamları çok büyük bir geçmişe sahip.

Gelişen teknoloji ile birlikte billboardlar; afiş, poster gibi görsel iletişimlerin ötesine geçti. Bugün birçok insanın sokaklarda, caddelerde, meydanlarda, metrolarda, otobüs duraklarında yanından geçtiği dijital ekranlar, markaların deneyim yaşatma alanına dönüşmüş durumda. Dijital ile billboardların buluşması, yaratıcı içeriklerinizle binlerce insanla eş zamanlı bir iletişim kurmanıza fırsat sağlıyor. Bunun yaratacağı etkiyi ve fırsatları fark eden birçok marka çoktan bu alanda yatırımlar yapmaya ve kreatif çözümler üretmeye başladı. Açık hava reklamlarında gerçekleşen bu dijital devrim, programatik reklamcılık için de büyük bir fırsat yarattı. Anlık reklam verme stratejisi temeline dayanan programatik reklamcılık ile billboardlarda hava durumu, konum, demografi, gündem gibi çok farklı hedeflemelerle, markanız için en doğru zamanda ve yerde reklam verebilirsiniz. Markanız için doğru stratejiyi ve kreatifi belirleyerek, binlerce insanın ilgisini eşzamanlı olarak üzerinize çekmek istiyorsanız, dijital ve programatik ile güçlenen açık hava reklamları markanıza değer katacaktır.

Tavsiye Edilen Yazılar

Henüz yorum yapılmamış, sesinizi aşağıya ekleyin!


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir