11 Adımda Dijital Reklamlarda Başarı Klavuzu

Reklamlar markalara, yeni müşteriler elde etmeden satışları artırmaya, müşteri sadakatinden itibar geliştirmeye çok farklı faydalar sunar. Günümüzde gerek erişimi gerekse yaratıcılık ve ölçümleme yetenekleriyle bu faydaların en yoğunlaştığı mecra dijital. Bu sebeple dijitalde reklam vermek büyümek isteyen markalar için her gün daha da zorunlu hale geliyor. Öte yandan dijital reklamlardan istenen verimin alınabilmesi için dikkat edilmesi gereken farklı boyutlar var. Bu özet kılavuzda her aşamada dikkat edilmesi gereken ve hayatınızı kolaylaştıracak noktaları sizin için toparladık.

11 Adımda Dijital Reklamlarda Başarı Klavuzu, aşağıdaki konularda hayatınızı kolaylaştırmayı planlıyor:

  1. Dijital iletişim stratejisi oluşturma
  2. Dijital reklam türleri ve kanal seçimi
  3. Reklam tasarımında dikkat edilmesi gerekenler
  4. Hedefleme
  5. Dijital reklam fiyatlaması
  6. Reklam kampanyası kurgulanırken ve kampanya esnasında dikkat edilmesi gerekenler
  7. Reklam ölçümleme
  8. Kanal yönetimi & attribution
  9. Dijital reklam teknolojileriyle ilgili dikkat edilmesi gerekenler
  10. Dijitalde marka kimliğini koruma
  11. Yasalara uyum

Kılavuza ulaşmak için lütfen gerekli alanları doldurun ve “KAYIT OL” butonuna tıklayın. Kayıt işleminiz tamamlandıktan sonra kılavuz, kayıt olduğunuz mail adresinize gönderilecektir.

WordPress › Hata