Neden Programatik Satın Alma Yapmalıyım?


about

Programatiksatın alma; Bu, tablonun her iki tarafındaki işlemlerin daha hızlı, daha basit ve çok daha verimli olduğu anlamına gelir.

“ Finlandiya'da, 2015 Yılında programatiksatın alımlardayıllık %350'lik birartış yaşandı.”

“ABD'de, 2016 yılı sonunda programatiksatın alma payı, aramalar dışındaki tüm dijital reklamcılığın % 50'sinden fazlasını oluşturdu. ”

Verilere dayalı dijital ekosistem genişledikçe, karmaşıklıklarını anlamaya çalışan insanların sayısı da artar.

Video : Programatik Satın Alma Nedir?

Programatik Satın Alma / Programatik Reklam


about



Programatik Satın Alma / Programatik Reklam Yapmanın En Büyük Avantajı Audiences (DATA) Kullanımı

Programatik Satın Alma / Programatik Reklam data kullanımına olanak tanır ve bu sayede reklam bütçenizi ürün ve hizmetlerinizi arayan kullanıcılarla harcamış olursunuz.

“ Programatik Satın Alma / Programatik Reklam sayesinde doğru kişiye alakalı bir reklamla ulaşabilirsiniz ”

Birçok yöneticiye Programatik Satın Alma / Programatik Reklam hakkında düşünceleri soruldu:

“ Programatik Satın Alma / Programatik Reklam nedir?”



Andy Cocker, COO / Ortak Kurucu, Infectious Media

Algoritmik optimizasyon ancak bu denli çok şey yapabilir. Analitik teknolojiler tarafından gerçekleştirilen akıllı makro optimizasyonu, Programatik Satın Alma / Programatik Reklamların performansını önemli ölçüde artırabilir.

Philip Smolin, SVP of Market Solutions, Turn

“Bugün dijital marketing dünyasında pazarlamacılar aşırı derecede envanter ve kitleye parçalanma ile karşı karşıyalar, her müşteri etkileşimi farklı bir cihazda, farklı medya kanalında ve markanın etkileşim süresi boyunca farklı bir zaman aralığında gerçekleşiyor. Programatik Satın Alma / Programatik Reklam, pazarlamacıların birden çok kanaldaki müşteri etkileşimlerini tek bir gösterge panosunda bir araya getirmesini ve ardından bu kitlelere en iyi şekilde nasıl katılmayı (ve konuşmaya devam etmeyi) anlatan tek kapsamlı, kapsamlı bir strateji geliştirmek için gösterge tablolarını kullanmanızı sağlar. Yol boyunca, pazarlamacılar her izlenime bir değer atayarak reklam etkinliğini artırmak için verileri kullanmalarına yardımcı olur.- ve daha sonra, pazarlamacının, markalarına, ürünlerine veya hizmetlerine hiç ilgi duymayacak olan müşterilere reklam vererek bütçeyi zayıflatmadığından emin olmak için bu değeri kullanır.
Ancak, Programatik Satın Alma / Programatik Reklam’nın faydaları alıcıyla sınırlı değildir. Reklam veren için sağladığı gelişmiş etkinlik, tüketici için daha fazla önem ve yayıncı için daha fazla gelir anlamına gelmektedir. Tüketicilerin yüksek kalitede haberler, mesleki içerik ve sosyal etkileşim için açık forumlar reklamcılık tarafından sübvanse edilmesini istediği bir dünyada bu çok iyi bir şey. ”

Joe Zawadzki, MediaMath CEO’su

Programatik Satın Alma / Programatik Reklam’nın sağladığı “Süreçleri otomatikleştirmek için teknolojinin kullanımı ve sonuçların iyileştirilmesi için matematiğin kullanılması, şu an pazarlamanın geleceğidir.”