Remarketing / Yeniden Pazarlama


about


E-ticaret sitelerini ziyaret eden kullanıcılar bir ürünü inceledi yada sepete attı ama almaktan vaz mı geçtiler?

Kullanıcıyı ikna etmek için vaz geçtiği ürünleri ona hatırlatmak faydalı olabilir. Yeniden Pazarlama (Remarketing) sayesinde ürünlerinize ilgi göstermiş ancak satın alma işlemini gerçekleştirmemiş olan kullanıcıları hedefleyerek alışveriş tercihlerini sizin ürünleriniz üzerinde kullanmaları yönünde etkileyebilirsiniz.

Yeniden pazarlama (Remarketing) digital pazarlama metodları ile ulaşılmış müşterilerin geri kazanılmasında önemli bir tamamlayıcı metod olarak kullanılmaktadır.


Çoklu Cihazlarda Hedefleme


about


Sitenizi ziyaret eden kullanıcıların tarayıcısına bir çerez yerleştirmiş olursunuz. Programatik Reklam Teknolojisinin çoklu cihaz hedefleme özelliği sayesinde. Sitenizi iş yerinde ki bilgisayarından ziyaret etmiş bir kullanıcıyı Mobil cihazından internette dolaşırken, tabletinden kitap okurken veya smart televizyonundan film seyrederken de yeniden hedefleyebilirsiniz. Çoklu cihazlarda hedefleme, potansiyel müşterilerinizden daha fazla dönüşüm almanızı sağlar.


google