Native Reklamlar


about

İnternet kullanıcıları genellikle reklamları sevmezler. Ancak Programatik ile alakalı kullanıcılara ve alakalı reklam gösterimleri sağladıysanız bunu reklam olarak görmeyecek, ilgi göstereceklerdir.
Doğal reklamlar haber gibi göründükleri zaman kullanıcıların ilgi duydukları konulardaki görseller ve başlıklar dikkatlerini çekebilir ve daha fazlasını öğrenmek için tıklayıp devamını okumak isteyebilirler.

(Audiences) Datalarından yararlanarak yeni müşterilere ulaşın

Meslek grupları, ilgi alanları, veya belirli bir ürünü almak için alış veriş aşamasında olan kullanıcılar ile belirli bir ürünü almış kullanıcılara ait datalar (Audiences) sayesinde, ürünlerinizle ilgilenme olasılığı yüksek kullanıcıları hedefleyebilir, böylece yeni potansiyel müşterilere ulaşabilirsiniz. 1. Ve 3. Parti datalardan yararnarak ürün ve hizmetlerinize ihtiyaç duyan kullanıcıları hedefler ve native reklamlarınızı bu kullanıcılara ulaştırırsınız.

Koordinat Hedeflemeden yararlanarak yeni müşterilere ulaşın

Belirli bir koordinatı ve bu koordinatın çevresini seçerek çok minimal bir hedefin içerisinde olan kullanıcılara, mobil cihazlar üzerinden native reklamlar ile ulaşabilirsiniz. Örneğin; Gebze organize sanayi bölgesi, Tüyap fuar alanı, Kanyon Alışveriş merkezi, Kartalkaya kayak pistleri veya Çeşme yada Bodrum’da ki plajlar gibi.
Koordinat hedefleme ve data hedefleme teknolojileri bir arada çalışabilmektedir. Örneğin; Data hedefleme ile Çocuk sahibi anneleri, koordinat hedefleme ile de Kanyon Alışveriş merkezini seçerseniz Kanyon Alışveriş Merkezinde Alış veriş yapmakta olan annelere native reklamlarınızı göstermiş olursunuz. Aynı şekilde Kayak merkezinde ki SUV veya Pick-Up alma aşamasında olan kullanıcıları veya Fuar Alanında ki Satın Alma müdürleri ve şirket yöneticilerini hedefleyebilmektesiniz.

Yeniden Hedefleme (Remarketing) ve Yeniden Pazarlama (Retargeting)

Yeniden Hedefleme (Remarketing) ve Yeniden Pazarlama (Retargeting) ile daha önce sitenizi ziyaret eden kullanıcılarla yeniden etkileşime geçmek için, yeniden pazarlama (Remarketing) veya yeniden hedefleme (Retargeting) hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.