Görüntülü Reklamlar


about

Görüntülü Reklam Ağı'ndaki siteler dünya genelindeki İnternet kullanıcılarının %90'ına ulaşır. Potansiyel müşterilerinize ulaşmanın en etkili yöntemidir.
Görüntülü Reklamlar; kullanıcılar favori web sitelerinde gezinirken, bir arkadaşlarına YouTube videosu gösterirken, Gmail hesaplarını kontrol ederken veya mobil cihazlar ve uygulamalar kullanırken onlara ulaşmanıza yardımcı olur. Programatik Reklam Teknolojileri, Görüntülü reklamlar ile doğru kitleyi bulmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Hedefleme seçenekleri sayesinde mesajınızı stratejik biçimde, doğru yerde ve doğru zamanda potansiyel müşterilere ulaştırabilirsiniz.

(Audiences) Datalarından yararlanarak yeni müşterilere ulaşın

Meslek grupları, ilgi alanları, veya belirli bir ürünü almak için alış veriş aşamasında olan kullanıcılar ile belirli bir ürünü almış kullanıcılara ait datalar (Audiences) sayesinde, ürünlerinizle ilgilenme olasılığı yüksek kullanıcıları hedefleyebilir, böylece yeni potansiyel müşterilere ulaşabilirsiniz. 1. Ve 3. Parti datalardan yararnarak ürün ve hizmetlerinize ihtiyaç duyan kullanıcıları hedefler ve reklamlarınızı bu kullanıcılara ulaştırırsınız.

Koordinat Hedeflemeden yararlanarak yeni müşterilere ulaşın

Belirli bir koordinatı ve bu koordinatın çevresini seçerek çok minimal bir hedefin içerisinde olan kullanıcılara, mobil cihazlar üzerinden görüntülü reklamlar ile ulaşabilirsiniz. Örneğin; Gebze organize sanayi bölgesi, Tüyap fuar alanı, Kanyon Alışveriş merkezi, Kartalkaya kayak pistleri veya Çeşme yada Bodrum’da ki plajlar gibi.
Koordinat hedefleme ve data hedefleme teknolojileri bir arada çalışabilmektedir. Örneğin; Data hedefleme ile Çocuk sahibi anneleri, koordinat hedefleme ile de Kanyon Alışveriş merkezini seçerseniz Kanyon Alışveriş Merkezinde Alış veriş yapmakta olan annelere reklamlarınızı göstermiş olursunuz. Aynı şekilde Kayak merkezinde ki SUV veya Pick-Up alma aşamasında olan kullanıcıları veya Fuar Alanında ki Satın Alma müdürleri ve şirket yöneticilerini hedefleyebilmektesiniz.

Yeniden Hedefleme (Remarketing) ve Yeniden Pazarlama (Retargeting)

Yeniden Hedefleme (Remarketing) ve Yeniden Pazarlama (Retargeting) ile daha önce sitenizi ziyaret eden kullanıcılarla yeniden etkileşime geçmek için, yeniden pazarlama (Remarketing) veya yeniden hedefleme (Retargeting) hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.