Digital Marketing


about

Programatik Reklam Ajansı olarak Digital marketing konusunu ciddiye alıyoruz. Bu nedenle DSP alanında; Google DoubleClick Bid Manager (DBM) ve Adform teknolojilerini kullanarak Digital Marketing hizmeti sağlıyoruz.
Adserver alanında ise; Adform, Gemius ve Sizmek teknolojilerini kullanarak kendi yönettiğimiz digital marketing kampanyalarımız için raporlama ve ölçüm hizmeti sağlıyoruz.
çözüm metotlarımız Digital Marketing’in yükselen trendleri Programatik satın alma, Data Hedefleme ve Performans pazarlama. Sektörün en gelişmiş teknolojilerini kullanarak, en trend digital marketing çözümleri ile Görüntülü reklam, Video reklam, Remarketing, Retargeting, Native reklam ve Koordinat hedefleme hizmetleri veriyoruz. Verdiğimiz hizmetleri ise Adserver teknolojileri ile raporluyor güvenilirliğimiz sorgulanması sorununu ortadan kaldırıyoruz.

Digital marketing, temelde 4 adımdan oluşuyor: Elde et(Acquire), Kazan(Convert), Ölç-Optimize et (Measure&Optimize) ve Sahip Çık, Büyüt (Retain&Grow).

Dijital Marketing Temel Aşamaları

Elde et(Acquire)

Hedef web adresine ziyaretçileri elde etmek için yakın geçmişe kadar digital marketing ajansları rastgele kullanıcılara rastgele reklam gösterimleri gerçekleştirilmekteydi. Bu metot rastgele olmayan yerlerde reklam gösterimi yaparak (anahtar kelime veya sayfa kategorisi gibi) satılacak veya tanıtımı yapılacak ürün ya da hizmet ile alakalı kişilere ulaşmayı denemekten öteye gidememekte. Ayrıca digital marketing ajanslarının reklam stretejilerinin “Kime reklam göstermeliyiz?” yerine “Nerede reklam göstermeliyiz?” üzerine kurulmasına neden olmaktaydı. Bu durum digital marketing ajanslarının bir tarafta digital marketing metodlarının ön görülemez ve yüksek yayıncı maliyetleri oluşmasına sebep olurken diğer bir tarafta kesin olmayan ve az sayıda hedef kullanıcıya ulaşılmasına neden olmakta.

Ancak günümüzde digital marketing ajanslarının “programatik satın alma” teknolojisi sayesinde digital marketing reklam stratejileri “Kime reklam göstermeliyiz?” üzerine kurulabiliyor. Çünkü programatik reklam teknolojisi aynı zamanda “Audiences” yani data kullanımına olanak tanıyor. Programatik reklam teknolojisi aynı zamanda globaldeki reklam ortaklığına sahip tüm yayıncı sitelere de otomatik erişebildiğinden yayıncı maliyetleri de kontrol altına alınabilmekte.
Ön görülebilen performans ve ön görülebilen yayıncı maliyetlerinin oluşması programatik satın alma sayesinde digital marketing dünyasında yeni bir terimin kazandırılmasını sağlıyor; “Performans Pazarlama”.

seo process

Kazan(Convert)

Programatik satın alma ve Performans pazarlama sayesinde reklam verenler için digital pazarlamanın 2. Temel adımı da daha kolay oluyor. “Audiences” data kullanımı sayesinde reklam verenler ürün ve hizmetleri ile alakalı kullanıcılardan oluşan bir trafik edinirken. Performans pazarlama sayesinde digital pazarlama bütçelerini ve karşılığında elde edebilecekleri performansı kontrol edebilmekteler.

design process

Ölç-Optimize et (Measure&Optimize)

: Digital marketing reklam teknolojileri hali hazırda yaş, cinsiyet, ülke, şehir, vb. gibi trafik edinimlerini ölçmemize ve optimize etmemize zaten olanak sağlamaktaydı. Programatik reklam teknolojisi tüm bu edinimlere ek olarak “Audiences Performance” data performansı, yayıcı maliyetleri, vb. gibi çok daha fazla optimizasyona olanak sağlayarak kampanya bütçesinin sadece verimli olan kırılımlar üzerinde harcanmasına olanak sağlamaktadır. Bu sayede programatik reklam kampanyalarının verimliliği muazzam seviyelere yükselebilmektedir.

seo process

Sahip Çık, Büyüt (Retain&Grow)

Optimizasyonlar sayesinde verimliliği her geçen gün daha da artırılan programatik reklam kampanyalarının “Audiences” kullanıcı datalarının ulaştığı kullanıcıların sürekli olarak eskilerinin silinerek yenilerinin eklenmesi sayesinde kampanya performansı korunabilmektedir.

Ayrıca vaz geçilmez bir digital marketing teknolojisi olan Remarketing ile siteyi ziyaret eden kullanıcıların alışverişi tamamlamaları sağlanabilmektedir. Hali hazırda remarketing teknolojisine zaten sahip olan Digijital pazarlama, Programatik Reklam teknolojisi sayesinde Remarketing’e ek olarak artık “Retargeting” yapabilmekte. Retargeting; sitenizi ziyaret etmiş kullanıcıları yeniden hedefleyerek onlara baktıkları ürünün değilin yeni bir ürünün veya kampanyanın duyurulmasını sağlayabilme olanağı sağlmaktadır. Programatik reklam teknolojisi ve Performans pazarlama Retargeting kampanyalarında da devreye girmekte ve ön görülebilir maliyetler ile performans kullanımı sağlamaktadır.

seo process